Sunday, April 29, 2007

Micile obsesii



Aceasta este una dintre piesele mele favorite, compusa si interpretata de Rufus Wainwright. Se refera la obsesiile de care suferim cu totii, in mai mica, sau mai mare, masura. Redau si versurile mai jos, pentru o mai buna intelegere:

Cigarettes And Chocolate Milk

by Rufus Wainwright

cigarettes and chocolate milk
these are just a couple of my cravings
everything it seems i like's a little bit stronger
a little bit thicker
a little bit harmful for me

if i should buy jellybeans
have to eat them all in just one sitting
everything it seems i like's a little bit sweeter
a little bit fatter
a little bit harmful for me

and then there's those other things
which for several reasons we won't mention
everything about them is a little bit stranger
a little bit harder
a little bit deadly

it isn't very smart
tends to make one part so broken-hearted

sitting here remembering me
always been a shoe made for the city
go ahead, accuse me of just singing about places
with scrappy boys faces
have general run of the town
playing with prodigal songs
takes a lot of sentimental valiums
can't expect the world to be your raggedy andy
while running on empty
you little old doll with a frown

you got to keep in the game
maintaining mystique while facing forward
i suggest a reading of 'a lesson in tightropes'
or 'surfing your high hopes' or 'adios kansas'

it isn't very smart
tends to make one part so broken-hearted

still there's not a show on my back
holes or a friendly intervention
i'm just a little bit heiress, a little bit irish
a little bit tower of pisa whenever i see you
so please be kind if i'm a mess
cigarettes and chocolate milk.



Multumiri domnului Anonimu' care, explicandu-i prietenei Ingenua cum e cu introdusul clipurilor in posturi, m-a lamurit si pe mine.

7 comments:

anonimu' said...

Vad ca ai pus un maaare semn al feminitatii :P. Stiu, e foarte important ca ai blana, si ca e si matasoasa, cat despre nas..ce sa mai zic. Te-ai expus f mult. Totusi era mai interesant sa spui cat de baba esti :P

ratatouille said...

Aha, adica e un fel de a spune: "How old are you?" Pai se da urmatoarea problema de mate. Daca parintii tai ar fi fost mai grabiti si dornici de a avea un copil (inainte sa te aiba pe tine) si sa presupunem ca as fi fost eu sora ta cea mare, sa zicem ca mai prindeau cativa ani, nu multi, de stat la coada la lapte in timpul noptii si de cautat caiete de dictando de cumparat pe sub mana la libraria ceausista de dupa colt. Ar fi trecut prin emotiile facutului de soim al patriei, dar si de pionier. Din fericire, nu ar fi avut treaba cu UTC-istii. Gata, destule detalii pentru numarul asta. Ghiceste ce varsta am.

anonimu' said...

Esti de-o varsta cu fratele meu mai mare probabil..

robert said...

Nu stiu ce e cu baiatul asta Rufus, teoretic are tot ce-i trebuie pentru a-mi placea. Dar dupa nenumarate ascultari, lecturat versuri, alte ascultari nu reusesc sa-l inghit. Poate nu a venit inca momentul sau poate este ceva personal. Am spus ca mi se pare f dragut? :)

ratatouille said...

Draga Anonimu' declaram inchis acest caz. Asa ca gandeste-te la mine ca la o sora mai mare.
Robert, depinde si de ce piese ai ascultat prima data. (Nu imi dau seama din comentariul tau daca l-ai mai ascultat inainte de a-l vedea aici, in vizita la mine :) Cand am incercat sa ascult ceva de-al lui de pe unul dintre primele albume (cand, by the way, era high on meth), am cam zis "What the fuck?" Dar ma bucur ca nu am renuntat la el. :) Da, e foarteeeeee dragut!!!!

robert said...

Am ascultat toate albumele si ...nimic. Nah probabil este o chestie de gust. Ramane doar foarte dragutz :)

ratatouille said...

Oh, I see, so taste issue, that is.