Wednesday, April 25, 2007

My knight in shining armour


El este cavalerul meu, cu armura sau nu, il iubesc asa cum este. Se numeste Rufus Wainwright, iar Sting il considera cel mai talentat cantautor la momentul prezent. Am ascultat versiunea lui de la melodia "Hallelujah" - compusa de Leonard Cohen - si de atunci, cred ca sunt pe putin doi ani de zile, sunt dependenta de muzica lui. Nu am stiut ca este gay, am aflat mai tarziu, cand mi-am luat inima in dinti si am decis ca e cazul sa vad cum arata cel a carui voce o indragesc asa de tare. Asa ca am ajuns la el pe site, m-am amuzat, m-am intristat cu stirile cu si despre el, iar la moment dat, intr-un context, a aparut si cuvantul "gay". Asa ca, de atunci, am devenit foarte curioasa in legatura cu subiectul.
Rufus nu este un cantaret precum altii, care, asa cum remarca cineva, isi flutura orientarea sexuala la momentul oportun. In Statele Unite, acolo unde traieste el, multi artisti au ales "to re-enter the closet", din cauza politicii anti-gay a administratiei Bush, dar el a facut taman invers. A amuzat, dar probabil ca a si scandalizat pe multi atunci cand l-a numit pe presedintele american "capcaunul de la Casa Alba".
Cu siguranta, voi mai scrie despre el, il iubesc foarte mult si nici nu stiu de ce am asteptat pana acum sa vorbesc despre el.

5 comments:

ratatouille+ingenua said...

prietena ta ingenua are blog. poti sa o adaugi la blogroll

ingenua said...

mah, cine sa fie smekerasul asta, ca eu nu m-am prins :D
Dar prietenea ei ingenua ar trebui sa-si faca blogul mai stufos, ca sa merite atentie:)

ratatouille said...

Ups, iar sunt somnabula ziua si ma apuc sa scriu posturi. Schizofrenia asta, bine condimentata de personalitati multiple, nu ma mai lasa sa traiesc. Si iar m-am trezit cu papucii asezati invers in fata patului, semn ca am fost, din nou, la plimbare.

radu gonciar said...

tot respectul pentru Rufus ăsta, dar Jeff Buckley cânta cel mai bine Hallelujah lui Cohen.

ratatouille said...

Da, Radu, am ascultat si varianta lui Buckley, este foarte buna, intr-adevar, cu mult, mult suflet.