Saturday, April 28, 2007

The only gay in the village


La el in sat, adica in Llanddewi Brefi, Daffyd este singurul homosexual. Asta in viziunea sa personala, deoarece ceilalti locuitori ai englezescului sat il trateaza cu indiferenta, in ciuda outfit-urilor din cale-afara de elegante si indraznete. Pe de alta parte, Daffyd este unul din personajele mele preferate din serialul "Little Britain" realizat de BBC.
Toata drama lui Daffyd se consuma fara spectatori. Oricat de mult incearca el sa sufere de pe urma orientarii sale sexuale, nimeni nu doreste sa faca din el un persecutat, un discriminat. Dar ciuda cea mai mare a lui Daffyd este reprezentata de populatia, destul de numeroasa, de gay si bisexuali, din imprejurimi, care ii ciuntesc aura de martir.
Din tot acest mishto englezesc, eu inteleg ca:
1. in Anglia, toleranta fata de gay este de 100%;
2. la ei, homosexualitatea este o traditie si o mandrie nationala, hi, hi.
Il las acum pe Daffyd sa vorbeasca pentru el prin cateva citate.


Myfanwy: So, how did the audition go?
Daffyd: It was a complete waste of time, the director said he couldn't see me as Hamlet. I'm sorry Myfanwy, but the Llandewi Breffi Amateur Dramatics Society is completely homophobist.
Myfanwy: Oh well, what audition speech did you do?
Daffyd: It's Raining Men by the Weather Girls.

Old Ma Evans' lodger: Well, I seem to have passed your gay test, so I must be gay.
Daffyd: No, you are not a gay. I am the gay. You're probably just a little bit poofy!

Daffyd: I am the only gay in the village

Daffyd: Ma. Da. There's something I need to tell you both. I am...
deep breath
Father: Asthmatic?
Daffyd: No! I am... a gay! Oh!
Mother: Very nice.
Father: Yeah, good for you, lad. Oh, it says here that the bucket had a chrome handle.
Daffyd: So you don't mind?
Father: No.
Daffyd: So you're not going disown me and cast me asunder?
Mother: Eh? Oh, no. Quite frankly, we did had an inkling.
washes Daffyd's gay clothes

2 comments:

David said...

Not the only gay in the global village...

ratatouille said...

Yes, that's right! And that he was so afraid to leave for London. Thank you for dropping by, David!