Tuesday, May 8, 2007

Boys Don't Cry


Cand am vazut "Boys Don't Cry" m-a durut peste tot. Este adevarat ca noi nu traim in America, am putea spune ca o drama din Nebraska nu are a face cu ce vedem aici, acasa, zi de zi, si totusi, nu am putut sa nu ma simt teribil de afectata de puterea pe care cei ignoranti si rai o pot avea intr-o lume bestiala. "Omul este lup fata de om", asa cum spunea un filosof si ce dreptate avea! Pentru ca drama Teenei din Boys Don't Cry este reala, filmul a fost inspirat de un caz real, unul din miile care se petrec intr-un singur an si poarta eticheta de "hate crimes". Am urmarit filmul cu sufletul la gura, m-am indragostit de Hillary Swank si m-am cutremurat la finalul peliculei. Nu este drept ce se intampla, dar se intampla, dincolo de "viziera" noastra ce ne ingusteaza vederea.
"Love always and forever..." ... doar cuvintele unui epitaf.

6 comments:

eXstatic said...

Am vazut filmul acum cativa ani si intr-adevar a fost trist...

- Nu-mi pasa nici daca ai fi jumatate maimuta, zicea o fata indragostita Teenei...

Memorabil...

P.S.: La ce ora ai scris acest post? Ca acum cateva minute mi-a parvenit feed-ul la acest post (1:52 AM)...

ratatouille said...

Aaaaa, cred ca aceea e ora! Eu cam bantui noaptea si pe la acele ore mai introduc ceva si pe blog, asa ca sigur nu ai fost indus in eroare.
Multumesc ca mi-ai amintit acea replica, am vazut filmul demult tare si nu mai tin minte situatii exacte.

radu gonciar said...

Hillary Swank îmi aminteşte pe parcursul filmului de Matt Damon, nu ştiu de ce...

ratatouille said...

Poate din cauza boticului... ;)

hlife said...

sa facem aluzie, si baietii plang .

Anonymous said...

Thank u :) take a look this emo boy style on this blog:
http://www.emo--boys.info