Friday, May 11, 2007

Freddie, Freddie, Freddie



Freddie e tare. Freddie e misto. Freddie e curajos. Freddie e talentat, bineinteles, nu in ultimul rand. Si e bisexual. Si mie nu mi-a placut niciodata sa vorbesc despre el la timpul trecut.

"I dress to kill, but tastefully."

"I always knew I was a star and now, the rest of the world seems to agree with me."

"I won't be a rock star. I will be a legend."

"I'm just a musical prostitute, my dear."

"What will I be doing in twenty years' time? I'll be dead, darling! Are you crazy?"

"When I'm dead, I want to be remembered as a musician of some worth and substance."

3 comments:

Anonymous said...

Ar fi impropriu sa vorbesti despre el la trecut. El "este"!

Ingenua

ratatouille said...

Multumesc. :)

Pinocchi0 said...

Dintre toate draciile pe care le-a facut Freddie, mi se pare ca scena cu el pe post de gospodina (cu mustata!!!) mi se pare de departe cea mai traznita. Ma tavalesc de cite ori o vad!

Bisexual? Undeva trebuie sa fie o neintelegere. Eu am inteles povestea cam asa, dintr-un documentar biografic: A avut o partenera (nu mai tin minte daca erau casatoriti), a "iesit din dulap", si-a facut de cap in stil mare (si nu cred ca femeile au mai jucat vreun rol in chestia asta), iar in ultima parte a vietii a avut un barbat pe post de partener stabil, Jim Hutton.

Impresia mea este - dar cred ca aici lucrurile sunt putin neclare - ca neintelegerea vine putin de la Barbara Valentin, care spune pe undeva ca i-a fost partenera de viata intr-o perioada in care de fapt Freddie era cu Jim Hutton impreuna. As sustine mai degraba ca BV i-a fost, conform clicheului, "cea mai buna prietena".

En passand: Aventurile lui Freddie de prin anii '80 au fost in cea mai mare parte la München (ce pacat ca am ajuns aici atit de tirziu! ;-). BV este fiica lui Karl Valentin, personaj münchenez de-a dreptul legendar: Actor de comedie, cunoscut in special din perioada imediat urmatoare razboiului, cind totul era inca in ruine fumeginde. Iar jocul lui de scena era departe de a te face sa rizi in hohote; era sarcastic si de fapt foarte trist. Pot sa-mi inchipui ca fiica lui a mostenit ceva din aceasta stare de spirit, ceea ce poate ca a si facut-o sa fie foarte potrivita pentru numitul rol de cea mai buna prietena a lui Freddie.

Standard disclaimer: It's just my magic crystall ball!